Dunia baru

Salam Alaikum ;)

Mula mula nak kenalkan diri dulu. Hee . Bak kata orang tua tua tak kenal maka tak cinta.πŸ™Š

Boleh panggil tuan blog ni dengan nama kim_Chaa. Nama asal apa ? Kenapa letak nama kim_Chaa ?  Nama asal tuu tak payah ambik tahu laa, bukannya korang nak masuk minang aku pun.😁 Aku letak nama kim_Chaa tu tanpa sebab. Benda tu datang tiba tiba dalam kepala otak. 

Asal mana ? Asal kedah dan atas muka aku takde pun padi yang melambangkan aku orang kedah. Hee .. 

Umur berapa ? Muda lagi. Tak kahwin lagi. Anak ada sorang. Namanya anak tekak. *ok tak lawak πŸ˜ͺ

Blog ni tentang apa ? Tujuan blog ni wujud ? Konsep ? Blog ni diwujudkan untuk hilang rasa bosan aku, tempat untuk aku lepak, melepas perasaan, berkongsi pendapat, dan cari kawan baru. Konsep blog ni bebas untuk menyuarakan apa sahaja. Akan ada entry yang berilmiah dan akan ada entry mengarut dan akan ada entry poyo yang membuatkan korang menyampah dengan aku. Untuk maklumat, aku memang suka tulis panjang panjang. πŸ˜ͺ


First time ke buat blog ? Taklah sebelum ni dah pernah buat dah. Rasanya ni kali ketiga. Yang pertama dah tak ingat password dan blog tu blog private. Blog kedua sebelum ni, pernah publickan dan tiba tiba rasa nak tutup sebab dah bosan berblogging, makanya aku private kan dia sebab nak delete sayang. Huhu. Dan hari ni, mood nak berblogging macam dulu datang balik, makanya aku buat blog baru sebab nak start hidup baru kononnya. 

Sekian entry baru dari aku 😍 dan salam kenal untuk semua bakal bakal kawan alam maya. Jemputlah singgah sini selalu. 

Note : 'rumah' ni akan direpair bila tuan dia rasa rajin nak main dengan code. 😊

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comments:

  1. wuuuuu....selamat berkenalan kim chaa...hye...btw saya org kedah jgak...nice to know you...<3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to meet you to hidayah :) terimakasih sudi singgah sini .. hehe .. selamat berkenalan yeee .
      Hiks hiks

      Delete
  2. salam kenal,mekaseh sudi singgah blog nana :)

    ReplyDelete
  3. Hai kimchaaa. Kita jalan2 sini. Hehe ohh awak nama kimcha mesti fans kpop? Yedak? Haha tembakk je ni. Btw, kenal kim tan tak? Ngee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai shahirah :D haha .. xde laa fans kpop sangat .. setakat gitu gitu jee .. kim tan tuu lee min ho ehh , nama watak doa dlm the heirs ? Eh betul x ?

      Delete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^