Ayahanda Kekasih Beta

Salam Alaikum .
Dua tiga hari ni, selalu sangat dengar lagu Biar - Fynn Jamal. Bila dengar mesti rasa sedih dan rasa betapa banyaknya pengorbanan Abah untuk aku T_T 

Jasa Abah memang tak terbalas sampai mati. Aku mengamuk abah layan je, aku buat salah abah cool je, dan aku satu satunya anak perempuan yang abah tak pernah pukul, cubit, tampar sebab aku kan satu satunya anak perempuan dia. :D 

Terima kasih abah sebab sanggup berkorban demi kami, sanggup bergadai masa, tenaga demi kami . TT . Kalau abah minta nak kahwin lain pun , kitorang dah tak kisah, sebab kitaorang dah besar cuma kitorang tak nak yang suka bebel , kitorang nak mak yang boleh masak untuk kitaorang sebabnya kitorang malas nak masak. Ahahaha.. 


Nah .. dengar video yang kat atas tuu. Moga Allah lindungi ibubapa kita. Mohon maaf dengan ibu ayah sebelum terlambat :) 
kalau malu nak minta maaf, jangan menyesal bila dah hilang . Peacee 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. salam ! ayah kan pengorbanan yang tersembunyi itu je ampu disimpulkan

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...masih ada abah...jaga hati dia baik baik.
    satu saja tiada ganti....

    saya ada tulis mengenai satu kisah ada masa boleh baca 17 Tahun Dirimu Tiada Pengganti

    ReplyDelete
  3. ohh anak perempuan tunggal lah ni...baik nya Abah Kim chaa...dapat abah mcm ni mmg best

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^