Pandangan Orang Rabun

Salam Alaikum .
Tadi scroll scroll FB tertengok post Siakap Keli pasal gambar gambar mengikut pandangan orang rabun. 

Jom kita tengok :) 





Macam ni laa, lebih kurang pandangan orang rabun. Kalau time hujan, keluar dari tempat air cond, kelabu jee pandangan. 

Jaga mata elok elok, nanti dah rosak, susah nak baiki . T_T 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. aah betul tuh. bila dah rabun nih hmm nak jalan pegi memana pun kena bawak jugak 'mata tambahan' huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde mata tambahan .. jerabu laah dunia kita :p

      Delete
  2. Baru je lepas repair mata yang rabun.
    Hmm alhamdulillah dah tak perlu pakai alat bantuan penglihatan.
    :)

    ReplyDelete
  3. salam , faham faham sangat, hujan la paling win kena ada wiper macam kereta jugak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha.. bestnyaa laa kalau ada wiper

      Delete
  4. betul2....sedih je sebab rabun...

    ReplyDelete
  5. kalau tertinggal spek kat umah..kaco

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^