Pembelajaran dari watak Filem Harry Potter

Salam Alaikum. 
Entry kali ni, nak kongsi gambar yang aku jumpa di FB Leti Torres berkaitan dengan watak watak dalam filem Harry Potter . Walaupun aku peminat tegar Harry Potter , tapi aku rasa macam wooww bila jumpa gambar ni dan rasa macam nak tengok Harry Potter balik :D Aku baru tengok sampai Harry Potter yang ketiga jee kot. Ahhahah









Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. Fred and George. Really inspiring! Hehe

    ReplyDelete
  2. Ha minat juga Harry Potter tp bila dia dah start besar tu mcm... susah sikit nak faham..hehe

    ReplyDelete
  3. My favorite movie since dulu lagi.. Ahhh my awesome chlidhood =)

    ReplyDelete
  4. Reading can save our life...setujuuu

    ReplyDelete
  5. Harry Potter is the best =) ehehe.. the story i mean ehehe..

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^