Tujuan Aku Berblog

Salam Alaikum.

* Entry ini ditaip sebagai ingatan buat diri sendiri *

1. Isi Masa 

Ya. Untuk isi masa lapang sebab terlalu sangat masa kosong. Untuk mengelakkan aku asyik, tidur, makan, tidur, makan adalah lebih baik jika aku start balik berlogging dengan new spirit. *sebab tuu buat blog baru* 

2. Membebel

Disebabkan orang dalam rumah ni dah penat dengar aku membebel, sebab tuu aku membebel dekat sini walaupun tanpa suara. ^v^ 
Kadang kadang sampai pergi Blogwalking (BW) dekat blog orang pun aku membebel. Mohon maaf yaa, untuk mana mana blogger, yang aku pernah pergi membebel dekat sana.

3. Menulis

Sebenarnya, nak ajar diri sendiri supaya rajin menulis. Bila lama tak menulis, nanti jadi ayat keling. Diri sendiri baca, diri sendiri pun tak paham. Kohkohkoh .. Lagipun impian kecil aku nak jadi penulis. Tak dapat tulis buku, dapat tulis blog pun jadilah. :p

4. Cari kawan

Haha . Dah macam budak tadika nak cari kawan bagai. Muahaha. Tapi aku memang nak cari kawan pun. Ada tak yang nak menjadi kawan saya ? Huk huk huk ..  

5. Ingatan 

Disebabkan ingatan aku terlalu lemah, makanya adalah lebih baik untuk aku menulis sesuatu di blog agar aku dapat melihat perkembangan aku dari semasa ke semasa. * macam ayat karangan SPM *  

- Moga blog ini terus kekal dan sentiasa berupdate. Yang mana dah follow blog ni, terima kasih untuk sokongan anda. Yang tak follow, boleh follow sekarang. Kui kui kui . :D

Sekian,
KimChaa

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

15 comments:

  1. bab ingatan tu memang betul. baca entry yang lama-lama macam, "eh ada ke aku tulis benda macam ni?" lolol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaan ~~~ lepas tuu rasa nk delete jee sbb malu bila org baca :p

      Delete
  2. Moga terus mewarnai dunia blogger ni ye...

    ReplyDelete
  3. akak baca habis.ok kita kawan. :) eh ada header dah . comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa,,, mesti selalu skodeng sini kan :p .. kuang kuang kuang

      Delete
  4. almost sama tujuan blog..
    moga kekal blogging sampai ke generasi akan datang!
    ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeaahh ! Sep sikit ^0^ .. insyaallah. Kita blogging smpsi lebam :D

      Delete
  5. Replies
    1. W'salam .. jom sama sama jd pnulis :D

      Delete
  6. No 5 itu paling tepat. Hahaha. Bila baca balik entri lama2 kan, fikir balik, eh penah jadi mcm ni eh dulu? Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah .. lepas tu gelak sorang sorang :p

      Delete
  7. tujuan kita samaaa ! hehe paling sama bab membebel tu lah. best kan membebel tanpa suara. hahahhaa

    ReplyDelete
  8. eheh hampir sama dengan semua diatas =)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^