Wordless : Perempuan

Salam Alaikum :)

Malas nak menaip malam ni sebabnya letih baru balik berjalan oversea .. hehe
Jadinya malam ni nak kongsi gambar yang terjumpa tadi di media sosial :)






Dan Aku setuju 99% kenyatan tersebut. Haha 




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. hahahahhah...hurm....saya mungkin 70% je kot dari kenyataan gambar tu...

    ReplyDelete
  2. setakat ni 1,3 dan 5 tuu betul laa jugak. haha
    Tapi lelaki rasanya banyak je lagi sebab dorang stress. lol :p

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^