2016

Salam Alaikum :)

1/1/2016 . Dah masuk tahun baru. Bila masuk tahun baru selalunya orang akan tanya :

" apa azam hang tahun ni ? "

Aku takde azam cuma ada impian je. * Azam dengan impian sama tak ? * 

Jenis aku, bila sebut azam confirm aku takkan buat, tapi bila sebut impian maka adalah usaha sikit walaupun sedikit. :p

Google

Impian kecil aku untuk 2016 :

- Rajinkan diri untuk memberi / sedekah
- Followers 300 * blog*
- Adsense *blog*
- Bayar hutang PTPTN paling kurang RM 1000. * lebih takpe*
- Sambung Degree *Account / Islamic Finance
- Khatam Quran *Sekali. Lebih lagi baik*


Moga dipermudahkan :) 
Moga impian kecil aku berjaya :)
Selamat tahun baru. Moga ceria ceria selalu :)
Peace 











Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

  1. salam , kimchaa,

    moga dipermudahkan segala urusan oleh Allah :)

    ReplyDelete
  2. semoga semua impian dan azam kim chaa dapat dilaksanakan sempurna tahun ni..amin!

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^