Amalan Menjemput Rezeki

Salam Alaikum ^^

Tengahari ni, aku nak kongsikan satu amalan yang mudah untuk menjemput rezeki. 

Rezeki ni bukan sekadar duit tapi rezeki ni datang dalam pelbagai bentuk. Rasa tenang tu pun satu rezeki, sihat satu rezeki dan banyak lagi bentuk rezeki. 

Aku dapat tips ni dari sepupu aku. Dia ajar, lepas solat ambil masa 5 minit baca :

Subhanallah 33 kali
Alhamdulillah 33 kali
Allahuakbar 33 kali
Dan baca Surah Sad(34) ayat 54



Aku dah amal untuk seminggu dan aku dapat rasa perubahan positif dalam diri aku.

Jom laa amal sama sama ^^ tak rugi  >v<



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comments:

  1. Pasal surah Sad tuu baru tau. Thanks for sharing. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..terima kasih perkongsian yang sangat bermakna ini...

    ReplyDelete
  3. semoga rezeki kita sentiasa bertambah :3 in shaa Allah

    ReplyDelete
  4. salam kimchaa ! terima kasih, boleh pratikkan nanti ^^

    dan boleh juga diamalkan surah waqiah dan solat dhuha 4 rakaat insyaAllah , benda kecil tu kita boleh rasa itu rezeki kita :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dapat ilmu lagi hari ni ^_^

    ReplyDelete
  6. bgus perkongsian ni :D nk tambah lg, kalau nk rasa rezeki senang dekat dengan kita, selalu berpagi2 an... bangun, mandi sebelum masuk subuh....lepas subuh jgn ttido, mmg nnt lgi terasa beza dia.. tenang dia mmg +++ la :D

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^