Blog Berwajah Baru


Salam Alaikum ^^ 

Entry niih cuma nak bagitahu yang blog niih dah bertukar wajah. Cantik tak ? Ngeee .. 

Blog niih, bukan aku yang ngedit. Aku tempah dengan Beeha . Jadinya, aku nak ucap terima kasih beeha sebab edit bagi simple tapi comeei ^^ rasa macam tak percaya jee, tengok blog sendiri lawa. Kohkohkoh 


Aku tempah niih sebabnya aku malas nak edit sendiri. * laptop aku dah laa lembab macam Cadbury * 

Untuk manusia yang malas macam aku, korang boleh laa pergi bagitahu Beeha suruh dia editkan blog korang. Macam yang aku tempah nii RM 20. Murah tak ? Hoho .. Kalau taknak edit full template pun boleh. Harga semuanya murah murah. ^^ Sambil kau tukar template blog, sambil tolong kawan kawan. Apa salahnya kan ^.~~ 



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

21 comments:

  1. Haii, Kim Chaa.! :D Thank you for yr support. :)

    ReplyDelete
  2. Thank you for yr suppor Kim Chaa. :D

    ReplyDelete
  3. salam nak komen jugak yang ni cantikk!!!! :)
    akak dah meroyan masuk sini sebab lawa sangat ! :) berbaloi baloi

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam .. hahah .. nanti lama lama akak mesti bosan :p

      Delete
  4. uuuuu....lawa seh blog kim chaa!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang lain yang tolong edit mmg lawa laah .. kohkoh

      Delete
  5. wewittt hahaha makin cantik blog. hehe

    ReplyDelete
  6. ooohhh, inilah rahsianya yee. hehe. Nice sangat2. rasa macam tgok ais krim mint.. hehe

    ReplyDelete
  7. Wah,..makin cantik makin suwiittt blog Kim Chaa :)

    ReplyDelete
  8. comelnya. sesuai dengan tuan blog. *kenyit mata

    ReplyDelete
  9. okay. dah makin cantek. makin jeles ni~ T^T

    ReplyDelete
  10. Nice and simple! Dah lah warna pink hehe

    ReplyDelete
  11. Lawaaaa lawaaaa Sgt. Boley tempah kat beeha nnty hihi

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^