Peminat Matluthfi Dulu Dan Sekarang


Salam Alaikum ^^ 

Entry ni ditaip disebabkan semalam aku pergi menjengah ke blog OPI dan terjumpa satu entry dia ambil gambar dengan MatLuthfi. 

Sememangnya aku peminat Mat. Semua ni, gara gara kawan aku. Dia yang memperkenalkan aku dengan Mat. Dia pinjam notebook aku dan download semua video Mat. Tiap tiap hari menghafal skrip video Mat. Dah laa masa tuu, zaman SPM. Orang sibuk buat Kerja Kursus Akaun, kitaorang sibuk hafal skrip. Haha 

Sekadar Hiasan ^^
(Sumber FB)

Masa aku semester 2, roommate aku tunjuk gambar yang kawan sekolah dia, jumpa Matluthfi dan ambil gambar sekali, terus aku menangis. Kohkohkohkoh. 

Aku pun tak tahu sebab apa aku menangis. Yang pasti member kawan aku tuh lelaki. 

Tapi sekarang nih, keterujaan aku dah kurang lepas keluar isu yang MatLuthfi nak kawen. Bukan aku dah tak minat dia. Masih minat cuma aku dah takde dah melawak dekat abah aku : 

" abah jom nanti p minang Matluthfi naaaah ." 


Haha.. macam minta beli cekelat jaa. 


Salah satu sebab aku dah tak mau fanatic dengan Mat, ialah : 

Sebab aku tak mau nanti bakal suami aku, anak dara semua dok terkinja kinja frust menonggeng disebabkan dia pilih aku. Aku tak suka kongsi barang dengan orang. Kofkofkof

Lagipun Mat dah bagi ayat azimat dalam buku terbaru dia :

Don't confuse love with admiration. Go marry someone you know, marry someone you have seen his disappointment and anger, and you know you can handle it then go marry someone you truly love.

Dan semalam terbukti aku dah tak fanatic dengan Mat, sebabnya aku masih macam biasa bila tengok gambar Opi dengan Mat ^^ 

Sekian, 
coretan ntahpaper dari peminat mat 
yang keberapa puluh ribu, 
KimChaa .





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

17 comments:

  1. haha Hana pun minat Mat Luthfi jugak :) video Mat semuanya bagus

    ReplyDelete
  2. asha pun suka tengok video matlutfi tapi tak da la peminat fanatik sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha .. sy pun dh xfanatik .. kofkofkof

      Delete
  3. punya sedih oiii ayat...dah macam pasghrahhhh haaa..tapi betul laa...ape yg dia tunjuk bukan diri dia..camne kita nak kawen dengan org yg kita "tak kenal"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaahahaha .. takde lah pasghaahh mana. Cuma redho je :D

      Delete
  4. saya pun peminat matt. Start kenal mat masa video pasal hari ibu dimainkan masa NLKO. Btw saya dah klik nuff

    ReplyDelete
  5. kak ima layan video dia gak. best! banyak input. huhu

    ReplyDelete
  6. Salam kalau akak la kan lebih suka tengok video dari baca buku dia , setelah hampir separuh baca bukunya .

    :)

    btw best ayat kat atas tu.

    Don't confuse love with admiration. Go marry someone you know, marry someone you have seen his disappointment and anger, and you know you can handle it then go marry someone you truly love.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Video dia sebenarnya lg best dr buku :D

      Delete
  7. alololo sedih nau ayat awok tu.. in syaa Allah bakal zauj awk hebat orangnya.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha .. sedih eh ?
      Amin amin amin :D moga awak pun sama ^^

      Delete
  8. saya nak kata minat tu minat lah jugak tapi tak fanatik sgt tapi buku mat semua dah dibeli & baca hahaha

    ReplyDelete
  9. alamak aih Mat pun nk kawen dah noh? aritu anwarhadi kan? hermm pakat kawen dah depa. kita yg peminat depa ni gak blm kawen2 hehehe

    ReplyDelete
  10. Same here :D Dulu fanatik gak. Tengok vid dy berulang2. Sebab kawan jugak lah yg tunjuk. .Hahaah

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^