Quote : Jodoh
















Gambar : credit kepada owner .



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. amboi cha. buke main dio. hahhha.. moga cha bertemu jodoh dengan org yg baik2.

    ReplyDelete
  2. Wah tadi akak singgah blog cik Sal..pasal jodoh..sini pon jodoh juga..hehehe...err musim cuti musim orang kahwin..post entry pun banyak pasal jodoh..menarik betul ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang musim orang kahwin. sampai kita pun tak terkejar nak pegi kenduri :)

      Delete
    2. Jodoh itu rahsia Allah. kadang2 couple ngan org lain, tunang ngan org lain & kawin ngan org lain

      Delete
  3. ehem ehem....kalau ada buat nasik minyak kirimkan kad disini juga ya...
    insyaAllah...semua yang dijanjikan Tuhan takkan pernah dimungkiri...jangan berhenti berdoa..

    ReplyDelete
  4. Jodoh lambat sampai sebab salah rumah tu macam kena sangat dgn andaian sy! Hahahah.. Sy pun tgh tunggu Superman sy xsampai sampai lagi nih. :'D

    ReplyDelete
  5. Bila baca ni. Mampu senyum ja. Cha dah nak kawen jgn lupa jemput yeee. ^_^

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^