Wordless 14 : Ini Salah Mataku

9:55:00 PM


Salam Alaikum ^^



Sumber :  Facebook Fly .Fm


Situasi di atas selalu sangat berlaku dekat aku. Hahahaha ..
Kadang kadang kalau bukak tuuhh, kertas jee banyak. Sodeeeeh T____T



You Might Also Like

8 comments

  1. ya..saya pun rasa macam nak pi jumpa doktor...hurm..misteri sungguh sakit mata ni....hehehhe

    ReplyDelete
  2. Untung la ada juga wallet... Ha ha ha..

    ReplyDelete
  3. haha sedihnya bila purse takde pape dalam tu

    ReplyDelete
  4. Kertas tuu mesti resit2 yg taktau zaman bila kann? Kalau kita satu pesen. :P

    ReplyDelete
  5. Kertas banyak resit bagai sayang nau nak buang , kalau duit tu cepat je keluar dari wallet

    ReplyDelete
  6. Hahaa. Sama lah kita. Resit je banyak. Tak pun duit singgit singgit. Huhu hee

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^