Akhirnya Penemuan Berhasil



Salam Alaikum ^^ 

Dalam entry Minggu Membaca  aku ada bagitahu yang aku pergi ke SMO Aeon Alor Star sebab nak cari buku Pelukis Jalanan tulisan Teme Abdullah, namun hampa seribu kali hampa sebab tak masuk lagi stok untuk SMO AEON. 

Hari nih, aku ada dekat Kelantan sebab hantar adik aku masuk sekolah dan alang alang dah sampai sini, aku pun pergi SMO Wakaf Che Yeh, dan akhirnya aku berjaya jumpa buku Teme. 

Perasaan masa jumpa buku tuh, tak tahu nak gambarkan macam mana. Serius bahagia sampai langit biru dan senyum sampai ke awan. Nasib baik takde orang tengok aku sengeh sorang sorang tadi. Kikiki. 




Dan bulan niih kena stopkan nafsu beli buku ! Awal bulan Mac nih dah 6 buah buku aku beli. Huargggghhhhh ..  Yang mana ada baucer buku tak tahu nak beli apa, meh bagi aku baucer tuuh . :D

Nantikan review untuk buku Pelukis Jalanan Teme Abdullah. ^^


Mood bahagia~~~~~~~~~~






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comments:

  1. Alhamdulillah...senyum meleret gitu.

    ReplyDelete
  2. finally yee. hehehe kita faham perasaan tu. Lama tak beli n baca novel. tak nyempat betul sobb sob.. huhu

    ReplyDelete
  3. salam akak jeles ni! .. akak tunggu adik akak punya baucer dia dah cakap nak kasi satu untuk kakaknya yang hantu buku ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah .. Mohon bersabar yeee akak ^.~

      Delete
  4. Akak dapat buku n as a gift,..belum sempat selak :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^