Minggu Membaca


Salam Alaikum ^^ 

Beberapa hari lepas dapat duit lebih dan disebabkan dah lama tak beli buku, makanya aku minta tolong abah aku hantarkan pergi kedai buku. 

Aku bila masuk kedai buku aku boleh jadi giler. Sebab aku rasa nak beli semua buku dalam kedai tuuh. Haa, tujuan utama aku pergi kedai buku sebab aku nak cari buku Penulis Jalanan hasil tulisan Teme Abdullah , tapi malangnya buku tuu tak masuk lagi dalam SMO Aeon Kedah.

Buku yang dicari tak jumpa akhirnya aku beli buku lain. Ngeeee 




Aku beli empat buah buku baru. Satu dah habis baca, satu tengah baca dan dua lagi masih belum dibaca. Buku buku yang aku beli ialah (dah kenapa skema sangat ayat aku niiih ? =.=") 

  1. Opah Gangnam Style  - Zulaikhah Karim
  2. Tiga Titik - Fandy Taher 
  3. Dyspnea Kehidupan - Hadi Saharudin
  4. Ayahku - HAMKA



Nanti bila ada masa, insyaallah aku review buku buku yang kat atas tuu :D Sekarang tengah sibuk * takdelah sibuk mana pun sebenarnya. Haha * 



Buku Opah Gangnam Style nii memang best bagi aku. :D  buktinya ? Aku boleh baca dalam tempoh masa yang pendek. Nanti lah aku story panjang panjang apa yang bestnya buku nih dan kenapa korang kena baca dan kenapa korang kena beli :p 




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 comments:

  1. wah comelnya opah gangnam style tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cute kan opah tuuu ~~ rasa mcm nak cubit cubit pioi dia :D

      Delete
  2. salam , mula mula akak tak nak buka entry takut jeles!
    tapi buka juga nampak "teme"
    lagi lah ..
    hahha
    ouh review la nanti mana tahu akak pon berminat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam ..
      Hahahaha ...
      Insyaallah, nnt kita review ;)

      Delete
  3. lepas ni jgn lupa review tau kak hehe :) & nak tahu,buku tu tebal tak?

    ReplyDelete
  4. Sebelum ni tengok buku Opah Gangnam Style macam tak berminat. Tapi, bila KimChaa kata best macam nak kena usya jgk je.
    Buku HAMKA tu mesti best kan? Hihi

    ReplyDelete
  5. Yeah~ majulah anak muda dengan membaca! hehe ekceli xde idea nak komen ape.. :p

    ReplyDelete
  6. Best taaaakk OGS tuu? Nak grab jugak sebenarnya hari tu masa duk usha-usha buku tapi takut tak best terus tak jadi beli. Hihi.

    ReplyDelete
  7. Saya pun baru je beli Dyspnea Kehidupan kat SMO =)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^