Rindu Saya Tak ?


Salam Alaikum 
Untuk sekalian makhluk yang mengenali diri ini dialam maya.




Ada yang rindu saya tak ? Bajet femes :p


Dah seminggu menghilangkan diri disebabkan alat sambungan untuk memasuki alam ini telah terputus akibat tidak masukkan top up. Hoho

Kemungkinan, minggu ini atau bulan Mac ini akan jarang muncul. Mungkinlah.


Untuk yang tetap singgah, terima kasih ^^
Aku singgah je blog korang cuma malas nak tinggal jejak dan komen. Malas nak menaip . Serius ! Aisshhh jauhlah kau penyakit malas dari hidup aku =.="




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. miahahaha memangla kalo wifi tadak seksa toi.. tapi akak lain lak Kim Chaa.. wire laptop rosak.. shian laptop x dapat bukak..

    ReplyDelete
  2. kena guna wifi hotspot la law mcm tu yer..

    Jalan2 sini.. Jom baca


    Apabila Laptop Masuk Workshop...> site.

    ReplyDelete
  3. Fiuh fiuhh~ Tiup penyakit malas biar hilang dr KimChaa.
    * padahal diri sndirik pun lbh kurang jek~ :P *

    ReplyDelete
  4. hai kc, akak singgah sini.
    comel doodle tu =D
    <3

    ReplyDelete
  5. salam kimchaa akak doakan , awak kembali bersemangat ! :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^