Sepetang Bersama Blogger 2016


Salam Alaikum ^^ 


Tadi petang sempat singgah blog HASRUL HASSAN dan dari situ saya dapat tahu mengenai program Sepetang Bersama Blogger 2016. 


Rasa macam menarik je programnya tapi disebabkan nun jauh di sana, maka takdapatlah aku untuk menyertai program sebegini. Belum ada rezeki untuk ke program yang menglibatkan pertemuan di antara blogger di alam realiti. 


Untuk blogger yang ada di sekitar Kuala Lumpur, join lah program niih sebabnya berdasarkan penulisan Hasrul Hassan, program SBB2016 nih akan mengumpulkan blogger blogger dari pelbagai negara antaranya Malaysia, Brunei dan Indonesia. 


Apa yang aku tahu, program niih dah diadakan selama 4 tahun berturut turut dan kali nih mendapat sponsor yang banyak. Sponsor yang paling menarik minat aku ialah Ephyra. Hehe 


Untuk maklumat lanjut korang boleh terjah wesite di SBB2016 . Program ini dianjurkan oleh Denaihati.com






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comments:

  1. menarik ni...siapa tahukan satu masa kita boleh jumpa.. :)

    ReplyDelete
  2. Alaahh. KL jauh sangat.. Kita utaghaa lahh... sobsob

    ReplyDelete
  3. Klau diizinkan nanti...bleh la join

    ReplyDelete
  4. Haha baru nak tanya Kimchaa pergi ke takkk. Nad yang dekat ni pun tak pernah pergi hahahha.

    ReplyDelete
  5. menarik.. boleh erat kan silaturrahim. Selalu kenal alam maya je kan. =)

    ReplyDelete
  6. salam, kan seronok dapat jumppa, ntah ntah gue yang krik krik... tapi memang jauh!

    ReplyDelete
  7. Heeee best tapi tak dapat pergi.. heee

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^