Wordless 18 : Happiness


Salam Alaikum ^^ 





Aku bahagia bila sebuah buku dapat mengubah persepsi aku, mengembangkan sel sel otak dan menghubungkan sel sel otak sepertimana susu dutch lady menghubungkan keupayaan sel aku bergabung. 
*ayat macam tungang terbalik*


Dan buku yang boleh bawak aku terokai dunia 






Ya Allah ! 
Takdapat nak gambarkan perasaan masa tahu penulis yang aku minat, keluarkan buku baru. 
Antara favorite autor aku ialah : 

Hlovate
Nadia Khan
Dan
Banyaaaaaaaaak lagggggiiiiiii ^^ 


Sumber gambar : LASTLEMON.COM   






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

13 comments:

  1. yes...boleh rasa perasaan tu jugak

    ReplyDelete
  2. Hlovate & Cecelia Ahern peberet author aina... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cecilia Ahern ? Best ehhh ? Nnt boleh try cari buku dia ^^

      Delete
  3. Replies
    1. W'salam... Ternyata akak mmg peminat setia buku .. Hehe

      Delete
  4. Dua2 gambar atas tu setuju sangat! Baca buku yg boleh buat kita ketawa and nangis pun best jugak! Haha

    p/s: Minat jugak Hlovate. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul .. Gelak mcm org gila pastu menangis teresak esak sebab sedih .. Haha

      Delete
  5. buku sumber ilmu tp malas n x de masa nk baca..kalau baca cepat je ngantuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi baca blog tak ngantuk pula, Sis JM ye :)

      Delete
  6. Setuju. Hapiness is BOOK/S. Memang kalau author favourite release buku baru, seronoknyaaaa!

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^