Menangis Tak Dapat Bersalam Dengan Mufti



Salam Alaikum ^^





Tadi terbaca di Facebook Dr. Zulkifli Mohamad (Mufti Wilayah) yang adik Dania Sofea (atas riba Mufti) menangis disebabkan tidak dapat bersalam dengan Dr. Zulkifli Mohamad selepas kuliah dhuha. 

Salah seorang yang hadir ke majlis tersebut, mengatakan yang adik Dania Sofea kedepan nak bersalaman dengan ustaz, tapi disebabkan masa tu, ustaz tengah berbincang dengan salah seorang jemaah, keluarga si adik ni, tarik adik ke belakang untuk tidak menggangu. Tiba tiba adik nih menangis dengan kuat. 

Disebabkan menagis dengan kuat, adik nih dipujuk oleh DR. Zulkifli Mohamad. Lepas duduk atas riba dan bergambar dengan Dr. Zulkifli Mohamad barulah si adik nih ok.




Comel je adik nih. Kecik kecik mak ayah dah ajar pergi majlis ilmu, cintakan ulama, cintakan ilmu. Nanti besar besar moga jadi anak soleh :) Ada terperasan tadi di komen yang cakap : nanti besar, jangan merajuk sebab tak dapat beli tudung terbaru. Haha


Moga ramai lagi anak kecil yang dididik untuk cintakan ilmu :) 






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. Comelnyaaaa~ Moga jadi anak solehah ye dik. Bagus sangat kecik2 lagi dah belajar cintakan ulamak. :)

    ReplyDelete
  2. salam, alahai comelnya.. Aamiin Aamiin insyaAllah :)

    ReplyDelete
  3. Subhanallah comel sungguh adik ni, moga dia membesar sebagai seorang Musimah yang solehah, Amin Ya Rabb.

    ReplyDelete
  4. comelnya. semoga membesar jadi muslimah yg solehah :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum....rezeki adik comel tu dapat duduk kat riba ustaz pula tu....semiga adik tu berjaya dunia akhirat.....akak suka ustaz ni sbb ceramahnya sentiasa slow and steady sahaja....

    ReplyDelete
  6. Oloooo siannya saya. ☺ Comel amat ni. Hehe ! Semoga membesar dengan sihat and menjadi muslimah sejati sayang. ♥

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^