Bebel - Buku



Salam Alaikum ^^ 


Dah dua tiga hari aku bising nak pergi kedai buku, tapi abah dengan adik aku buat tak tahu dan akhirnya malam ni, abah bawa juga aku pergi kedai buku Hasani Bookstore Jitra. Adik aku duduk rumah teman tok. 

Dah dekat nak sampai, baru aku ingat aku tak bawa beg duit dan masalahnya bukan pasal duit tapi pasal kad diskaun. Dah la diskaun 20% untuk novel kalau beli dua keatas. 

Tetiba, aku buka dashboard kereta ehhhh beg duit aku ada dalam tuu, dan maknanya kad diskaun aku ada. Fuhhhh, jimat duit. :D 

Makanya buku idaman aku berjaya aku beli dua buah iaitu : 



  1. Imaginasi : Ramlee Awang Murshid 
  2. Lelaki Terakhir Menangis Di Bumi : Musa Nuwayri


Harga asal untuk Imaginasi RM 26 dan Lelaki Terakhir Menangis Di Bumi RM 25. Lepas Diskaun, aku dapat harga Imaginasi RM 20.80 manakala Lelaki Terakhir Menangis Di Bumi RM 20. Dan aku dapaat jimat RM 10.20. Bijak tak saya berbelanja ? Hohoho 😆


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 comments:

  1. Imaginasi sangat sangat best! Rrai baca sehari je sebab curious gila nak tahu ending. Sampai subuh tau kite baca novel tuuu hahaha

    ReplyDelete
  2. wah bestnnya! happy reading! :)

    ReplyDelete
  3. pergh tong r harga murah!!! ari tu saya nak beli, harga dia 29!!! pastu minx org spons kan...sib baik dapat...hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung lagi, ada orang sponser >,<

      Delete
  4. Lelaki Terakhir Menangis Di Bumi baru je habis baca :)

    ReplyDelete
  5. Imaginasi yee.. take note..hehe

    ReplyDelete
  6. bijakkk. seronok kalau beli barang ada diskaun ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikmat shopping bila dapat diskaun .. Hehe

      Delete
  7. belum pernah lagi baca buku ramlee awang murshid. selalu jugak dgr orang kata best. best ke kak? dulu time zaman sekolah selalu jugak nampak buku ramlee awang murshid tapi tak pernah pulak terfkir nak baca xD

    ReplyDelete
  8. Imaginasi best! Suka RAM :)

    Menarik nampaknya buku Lelaki Terakhir Menangis di Bumi.. Boleh masuk dalam list untuk beli dan baca. Tq for sharing :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^