Bloglist Ramadhan Hasrul Hassan



Salam Alaikum ^^ 




Pagi nih, sempat melawat blog Hasrul Hassan dan terbaca Hasrul Hassan ada mencari blog untuk dimasukkan kedalam bloglist beliau. 

Antara sebab musabab yang membuat aku berminat untuk dimasukkan ke dalam bloglist beliau ialah : 

  1. Hasrul Hassan merupakan salah seorang idola aku dalam dunia blogging. 
  2. Kagum dengan ilmu SEO beliau.
  3. Blog beliau antara blog famous di carian google.
  4. Dengan pageview beliau yang beribu ribu setiap hari, jika blog aku dimasukkan ke dalam bloglist beliau mungkin akan memberi sedikit ruang untuk orang mengetahui tentang kewujudan blog aku.

Untuk yang berminat nak masuk bloglist hasrul hassan boleh lah, join sama sama. 50 blog terpilih akan dimasukkan ke dalam bloglist beliau. 

Nak join boleh klik DISINI




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 comments:

  1. good luck...saya pun join jgak...
    http://perniagaan-yuk.blogspot.my/2016/05/bloglist-ramadan-1437h-oleh-hasrul.html

    ReplyDelete
  2. yaya dah join..hihihi...done follow sini jugak ;)

    http://www.yayacendana.com/2016/06/bloglist-ramadan-1437h-oleh-hasrul.html

    ReplyDelete
  3. assalamulaikum.. hai cik ash datang dari Segmen sama

    https://cikash.blogspot.com/2016/05/bloglist-ramadan-1437h-oleh-hasrul.html

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^