Kak Zah Cookies : Biskut Raya Sedap di Kelantan 2016



Salam Alaikum ^^ 


Hari nih dah masuk 28 Rejab, tinggal lagi Syabaan, pastu dah masuk Ramadhan. Untuk yang puasa ganti tak habis habis lagi berganti tuu, cepat cepat laa ganti ehhh~~ 

Bila sebut Ramadhan , mesti disertakan sekali dengan Syawal. Bila datangnya Syawal takde kuih raya tak meriah laah raya. Kuih raya tuh antara barang yang wajib ada untuk sambut raya. 

Untuk yang takde masa nak buat kuih raya, tak pandai buat kuih raya macam aku, korang takpayah risau sebabnya Kak Zah Cookies menyediakan kuih raya untuk korang dengan harga terendah dan yang paling penting  sedap berbaloi-baloi. 

kuih raya sedap murah
Snowy almond sedap, caterpillar white pun sedap

Aku dulu tak suka makan kuih raya sebabnya kuih raya yang aku makan semua rasa sama walaupun bentuk lain lain. Sampailah suatu hari, aku try makan kuih raya Kak Zah cookies, perghhh marvelous !! Terus gilakan kuih raya. 

Aku pernah beli sebekas kuih raya Kak Zah cookies, konon-kononnya nak bawa balik rumah untuk makan hari raya, tengok tengok tak sempat bawak balik, dah habis makan dengan roomate masa study dulu. 

1 bekas 50 biji


Apa yang membezakan kuih raya Kak Zah cookies dengan kuih raya yang ada dipasaran ?


  1. Bukan kuih raya rebranding. 100 ℅ homemade
  2. Buatan Muslim dan bumiputra
  3. Garing dan ranggup
  4. Tahan sehingga 3 bulan
  5. Bentuk berbeza, rasa berlainan 
  6. Harga termurah dan berbaloi baloi dengan kualiti dan kuantiti.

Betul ke sedap ? Mesti ada yang teringin nak rasa Kak Zah Cookies nih kan ? Untuk yang berminat nak cuba rasa Kak Zah cookies : 

1. Korang perlu Pre-Order sebelum 6/6/2016. Ready stok tak banyak. Siapa cepat, dia dapat.
2. Kak Zah Cookies hanya dijual di Kelantan Sahaja. Tiada Pengeposan ke luar. 
3. Untuk  COD  Kak Zah Cookies, hanya menyediakan di kawasan Kota Bharu dan pasir Mas. Minimum pembelian 3 bekas ke atas.


Kak Zah Cookies boleh didapati di : 

Lot 852, Kg Padang Tok Mat, 16450 Ketereh, Kota Bharu, Kelantan.
+60 13-284 2963 (EN. IZZAT)
+60 13-686 8353 (PN. SHUE)

"Ingat Raya, Ingat Kak Zah Cookies."

Nak cari tudung raya, jubah raya, baju raya pun boleh hubungi PN.SHUE. :) 






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. wah, sedapnya tengok kuih tuu.. lagi2 tat nenas.. haihh

    ReplyDelete
  2. Salam ,

    wah semnagat pula kita nak buat cookies ni! XD

    ReplyDelete
  3. Dah nak raya dah kita eh.. Kejapnya masa!! :D

    ReplyDelete
  4. duh raya lama lagi tapi dah rasa nak makan byk2 biskut plak tgk gmbr2 gmbr ni huhu
    semperit is da best <3

    ReplyDelete
  5. Wah ade 50 biji tuu. Haisyh lapa pulakkk

    ReplyDelete
  6. Ohsem giler nama kuih raya dia.. kikikiki..

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^