PENGENALAN : FURAIHA ORGANIC SKINCARE


Salam Alaikum ^^ 

FURAIHA ORGANIC SKINCARE ???

Ramai yang tertanya-tanya tentang produk FURAIHA ORGANIC SKINCARE yang masih baru di dalam dunia kosmetik ni kan?

Baiklah, biar aku terangkan secara ringkas tentang FURAIHA ORGANIC SKINCARE



FURAIHA ORGANIC SKINCARE adalah set penjagaan kulit masa kini yang MERAWAT & MENJAGA kulit wajah secara ALAMI / SEMULAJADI

Ianya diperbuat daripada bahan-bahan ORGANIK TERBAIK DUNIA yang berasaskan MAKANAN SUNNAH diimport dari Timur Tengah Egpyt seperti : 



  1.  Argan oil
  2.  Olive oil
  3.  Minyak biji anggur
  4.  Extrak delima
  5.  Habbatus sauda
  6.  Madu asli
  7.  Extrak beras
  8.  Kulit kayu manis
  9.  Asam jawa


FURAIHA ORGANIC SKINCARE berfungsi merawat masalah kulit wajah seperti : 

  •  Jerawat
  •  Jeragat
  •  Tona tidak sekata
  •  Sunburn
  •  Bintik hitam
  •  Bintik putih
  •  Pori-pori besar
  •  Kulit kusam
  •  Kulit kering
  •  Kulit berminyak
  •  Ruam
  •  Parut
  •  Psoriasis
  •  Eczema
  •  Resdung


FURAIHA ORGANIC SKINCARE sesuai digunakan : 

  •  Untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
  •  Lelaki dan perempuan
  • Boleh digunakan seawal usia 11 tahun ke atas sampai warga emas
  •  Ibu mengandung
  •  Ibu menyusu

.
.
Antara KEISTIMEWAAN FURAIHA ORGANIC SKINCARE ini adalah : 

  •  100% BEBAS KIMIA berbahaya seperti Hydroquinone, mercury dan paraben
  •    100% Muslim product
  •   100% Dijamin HALAL dari JAKIM
  •  100% Mesra wuduk dan solat --selamat tanpa ragu-ragu untuk kita bawa beribadah
  •  100% Kelulusan KKM dan SSM
  •  100% Dikilang bertaraf GMP bukan produk repack yang sangat membahayakan
  •  100% Tidak diuji pada binatang 



Untuk yang ingin mencuba produk FURAIHA ORGANIC SKINCARE bolehlah menghubungi melalui :

Whatsapp : +60134346509
Email : kimchaa09@gmail.com
Instagram : @SHINEE2U

P/S : Nak tanya tanya dulu pun boleh takde masalah :) 



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comments:

  1. macam2 produk skarang ni.. tapi sabun tu lawa laa hehe..

    ReplyDelete
  2. ooo berapa harganya tu??

    Blogwalking Sini, Jom Baca Artikle Ini,

    Review Antivirus Bagus Untuk Android Article

    ReplyDelete
  3. tak pernah cuba lagi...mgkn boleh baca review...

    ReplyDelete
  4. Bahan2 dia elok2 and sabun tuu comelnyaaa hijau. Hihi

    ReplyDelete
  5. ...yang memancing perhatian sebab organik :)

    ReplyDelete
  6. Lebih kurang dgn skincare that Im using now XD

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^