Ally Iskandar dan Farah Lee Bercerai ?


Salam Alaikum ^^

Dua hari lepas, waktu petang, tengah tengah scroll fb terbaca satu artikel yang mengatakan Ally Iskandar dan Farah Lee bercerai. Aku tak percaya. Dan tanya kawan kawan aku. Diorang cakap, ada jugak baca tapi tak tahulah betul ke tidak. 


Aku dari zaman sekolah memang peminat Ally Iskandar. Bagi aku dia antara pengacara terbaik. Aku suka cara santai dia mengacara, tambah tambah kalau dia digandingkan dengan Fedtri Yahya. 

Setiap pagi, sebelum pergi sekolah, aku akan buka TV tengok MHI dan bila ada Ally Iskandar, pagi tuuh akan jadi pagi paling best. Bila dapat tahu dia nak kahwin, aku rasa seronok gilaaa, macam aku yang nak kahwin. Hahaha .. 

Lagi seronok aku, bila dapat tahu dia nak kahwin dengan orang yang baik baik. Pastu study kat korea pulak tuuh . Haha , kaitan sangat .. Dan yang paling menarik bagi aku, diorang bercinta selepas kahwin. 

Dan sekarang, secara tiba tiba dapat berita yang diorang bercerai. Perasaan dia, rasa macam aku yang kena cerai. Sedih ooiii ~~

Aku sangatlah berharap, apa yang aku baca tuuh tak betul.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

22 comments:

  1. Ada terbaca gak semalam, Ally dah keluarkan statement mengenai penceraian dia orang ni. Minat juga kat depa dua orang ni tambah lagi dengan anakkk diaaa yang comell tu.

    Apa boleh buat, Allah knows the best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tuuuh .. allah knows the best. Huaarghhh sedih T__T

      Delete
  2. Tulahh terkejut gila masa baca artikel pasal ni..

    ReplyDelete
  3. wah...ini baru tahu pasal berita ni. semoga itu cuma berita palsu saja

    ReplyDelete
  4. Dah tak ada jodoh kan,..tak apalah masing2 boleh mula hidup baru.

    ReplyDelete
  5. Baru bape ari cerai... Buat akaun ig baru... Tag fasha sanda... Ehhh! Nape nak ngadu kat sini lak... Ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas SS ngadu sini terus pergi bukak ig .. hahaha

      Delete
  6. salam , akak masa baca update kak farah lee kat ig tu akak memang dah syak sesutu tapi tak sangka depa betulcerai .. sedih ..
    moga Allah berikan yang terbaik untuk depa dua , eam jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaannn ... dalam 2,3 bulan sebelum tuuh ayat dia semua sedih sedih

      Delete
  7. ada gak baca pasal ni kat fb. hmm dah tak ada jodoh kan.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Setiap orang ada dugaannya.. Apa yang berlaku antara mereka, hanya mereka yang tahu.. Kita doakan yang baik2 sahaja.. Semoga jodoh mereka kembali bertaut..

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^