Banyak nak cerita


Salam Alaikum ^^ 


Gambar takde kaitan langsung dengan entry. Haha .. cuma nak cakap dulu aku benci Bella sebab dia belakon watak jahat dalam drama Coklat Vanilla . Ye keee tajuk tuuh ? 


Hello to everybody .. dah kenapa tetiba speaking ? Kalian kalian semua sihat ? Bahagia ? 

Aku di sini, sihat. Bahagia ? Entahlah .. enjoy je dengan hidup dan dalam proses untuk mempositifkan minda. 

Aku ada banyak benda yang nak diceritakan, yang nak ditulis kat siniih, tapi macam tak tahu, acaner nak mula. 

Salah satunya, aku nak bagitahu yang dunia belajar niiihhhh sangatlah best ! Buktinyaaaa ? Aku dah pernah break study selama setahun dan aku rasa selama setahun tuuuh aku hidup dalam mati. Dan sekarang bila dah start balik study, aku rasa macam dihidupkan kembali

 Aku rasa, banyaaak benda yang aku perlu buat dan gapai dalam masa tiga tahun setengah aku disini. Bila aku nampak ada program dan bermanfaat serta dapat bantu aku gilapkan keyakinan diri, aku join. Aku belajar untuk mencuba dan aku enjoy. Aku rasa level confident aku dah tinggi sebab dengan yakinnya aku boleh ngaku yang aku niih blogger masa dalam kelas. Hakikat nya blogger picisan je pun. Tak femes pulak tuuh . Hahahaaha 

Next story dalam next entry. ^^ 

Note utk blogger : Aku melawat je blog korang, cuma kadang tak sempat nak tinggalkan komen dan nak tinggalkan jejak. InsyaAllah kalau sempat hujung minggu niih aku serbu blog korang. 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comments:

  1. Glad to hear you're having a good time in your study! Siqah rasanya dah malas nak studi lagi. Hehe. #teamnazimxbella 😍

    ReplyDelete
  2. ye betul.. zaman student adalah zaman yg paling best. takyah senak kepala pikir camna nak cari keje.. nak cari duit.. rindu pulak rasa nak masuk kelas. :(

    ReplyDelete
  3. Semoga terus dan terus bersemangat Kimchaa ! !
    Btw, Vanila Coklat. kikiki~

    ReplyDelete
  4. dah kawin dah idol dalam gambar tu..huhu...

    ReplyDelete
  5. pergh!!! hebatlah kim chaa!!
    proud to be a blogger! :)
    same here....kdg dpt melawat je xdpt nak komen...huhuhu

    ReplyDelete
  6. Salam , kimchaa... happy study! enjoy lah nanti rindu! :)

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^