Giveaway Shade Dough by Hanis Zalikha


Salam Alaikum ^^


Instagram : @kim_chaa

Dah start cuti mid sem dan pagi niih ternampak yang RRAI dah start lancarkan Giveaway yang hadiahnya Shade Dough. Makanya dengan penuh semangat berkobar kobar, eden menyertai Giveaway ini ^^ 

Random kindness yang pernah aku buat banyak je. Haha .. nampak macam nak puji diri sendiri je. Sebenarnya aku tak suka cerita pasal kebaikan yang aku buat sebab rasa macam tengah masuk bakul angkat sendiri. Tapi, disebabkan syarat untuk join Giveaway ini kena tulis satu random story yang aku pernah buat, makanya terpaksalah aku cerita satu kisah random kindness yang baru baru niih aku buat. 

Baru baru niih aku ada print nota subjek Mikroekonomi dan aku tanya kawan kawan sekelas aku, ada tak sesiapa yang nak nota niih dan kalau ada yang nak, aku nak tolong photostatkan. Ada laaah dalam tujuh lapan orang yang minta aku tolong photostatkan. 
Siap photostat aku bagilah dekat diorang dan diorang nak bayar, tapi aku taknak sebabnya aku nak sempurnakan azam aku untuk tahun 2016. Azam aku adalah aku nak banyak sedekah. 

Kata orang, bila kita mudahkan urusan orang maka tuhan akan mudahkan urusan kita. Dan aku rasa, betullah apa yang dikatakan orang itu. Lepas aku tolong photostatkan nota, banyak nikmat lain yang Allah ganti. Allah mudahkan aku untuk faham subjek yamg aku belajar dalam arab yang mana pada mulanya aku memang langsung tak faham apa yang aku belajar. Duit zakat negeri yang pada awalnya dijangka masuk bulan 11 atau 12, akhirnya diawalkan pada pertengahan bulan 10. 

Kesimpulannya, tak perlu takut nak buat baik disebabkan takut rezeki korang habis. Allah akan tambah dan mudahkan rezeki kita, bila mana kita tolong orang . ^^ 

**Giveaway ini adalah ditaja sepenuhnya oleh@loveaa.my_ dengan kolaborasi bersama blog www.bajuwarnacoklat.com. Sebarang pertanyaan mengenai produk Shade Dough [Lip Bait] by Hanis Zalikha, cara pembelian secara online atau cod boleh hubungi 013-264 7912**


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. Betul tu setuju!kalau kite mudahkan org , Allah akn mudahkan urusan kita pula.
    Btw dh lama xisit kim chaaa da dh lama juga xnmpk kim chaa kat blog kitaaa

    ReplyDelete
  2. Hye.. Semoga berjaya..
    Sha pun joint juga.. Singgah sini..

    ReplyDelete
  3. singgah dari giveaway yang sama =D

    https://hikayatleyha.blogspot.my/2016/10/giveaway-shade-dough-by-hanis-zalikha.html

    good luck!

    ReplyDelete
  4. Salam blogwalking! goodluck.
    http://efpearlintheisland.blogspot.my/2016/10/giveaway-shade-dough-by-hanis-zalikha.html

    ReplyDelete
  5. Slm daripada Fiza. Singgah BW dr segmen yang sama..gd luck http://ourmemoria.blogspot.my/2016/10/giveaway-shade-dough-by-hanis-zalikha.html
    Done follow sini. Jemput ke blog saya juga.

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^