Bahagia itu Milik Aku


Salam Alaikum ^^




Bahagia itu mulanya dari minda 

bahagia itu datang bila mana aku cuba untuk mencarinya 

bahagia itu datang bila mana aku izinkan ia memenuhi hidupku 

dan kebahagiaan itu takkan tiba bila mana aku sendiri tak tahu nak gembirakan hidup aku.

Nak lebih bahagia ? 

berikan kebahagiaan kepada orang lain.

Buat sesuatu yang mampu gembirakan hati orang 

yang menerbitkan senyuman di bibir mereka

Nescaya, aku akan lebih bahagia dari manusia lain. 

Bahagia itu milik aku,

andai aku cuba menggapainya



KC 
08112016
0801
Coretan ntahpapa sebelum ke kelas :)




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comments:

  1. InsyaAllah bile rezeki dikongsi bersama, bhgia tu akn trasa lebih :)

    ReplyDelete
  2. bestnya.. membahagiakan bila ingin bahagia

    ReplyDelete
  3. salam waaa.. lama tak menulis macam ni !. dan akak suka part kalau nak bahagia bahagia kan orang lain jugak

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^