Bila Hari Ini Aku Lapar


Salam Alaikum ^^ 


Ehsan Google

Dari pagi tadi aku minum air je nak kenyangkan perut. Bukan sebab diet tapi sebab aku malas nak keluar beli makan. Lagipun hari ni aku takde kelas dan aku nak siapkan assignment aku yang berlambak lambak bak timbunan kain yang malas dilipat.

Makanya lepas solat asar, siap siap semua, aku keluar bilik datang jejak kaki ke cafe fakulti aku untuk cari makan sebabnya malam niih ada program di fakulti. Aku masuk je cafe, tanya ada lagi ke masakan panas ? Dan jawapan yang diterima sangatlah menghampakan. Huaargghhh . 

Perut aku, dah laaah perut melayu, kena makan nasi. Tanpa nasi ibarat tiada makna hidup aku. Hahaha . Over nauu .. 

Dan untuk mengelakkan perut aku berbunyi dengan nyaringnya, aku pun makan buah betik. Walaupun aku bukanlah peminat betik, tapi tadi aku makan, aku rasa betik tuuuh sedaaap gilaaaa. 

Gambar betik tuuh tak sempat nak ambik. Dah masuk perut. 

Ok. Sekian. 
Daripada manusia yang tengah kelaparan 
tapi tak sekronik anak anak pelarian
insaf.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. kan, mana boleh kalau tak dak nasi , tak kenyang ~~

    ReplyDelete
  2. Perghhh, memang terseksa kalau mereput dlm bilik tanpa makanan. haha

    ReplyDelete
  3. dugaan!! tak pe mesti ada rezeki y lebih baik

    ReplyDelete
  4. akak sentiasa sokmo lapar sebab nyusu anak.. hahah salam perkenalan dr Mama Jue..follower 356

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^