Esok Exam


Salam Alaikum ^^



Setelah seminggu aku tukar template blog dan tetiba aku rasa bosan. Makanya balik kelas semalam terus edit blog start dari 8 malam hingga 1 pagi. Berhenti sekejap untuk solat dan mandi tukar baju. Dan akhirnya puas hati sebab boleh kemaskan blog walaupun tak berapa cantik jika dibandingkan dengan blog orang lain. 

Sebenarnya takde apa pun nak bagitahu, cuma nak cakap yang esok aku ada ujian untuk subjek Mikroekonomi dan aku baca dan apa yang aku baca tak masuk. huarghh .. stress . mohon yang baca entry niih doakan aku boleh jawab soalan walaupun susah dan senangnya soalan. 

tu je lah, yang aku nak merepek. hoho. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^