Esok Exam

10:35:00 PM


Salam Alaikum ^^



Setelah seminggu aku tukar template blog dan tetiba aku rasa bosan. Makanya balik kelas semalam terus edit blog start dari 8 malam hingga 1 pagi. Berhenti sekejap untuk solat dan mandi tukar baju. Dan akhirnya puas hati sebab boleh kemaskan blog walaupun tak berapa cantik jika dibandingkan dengan blog orang lain. 

Sebenarnya takde apa pun nak bagitahu, cuma nak cakap yang esok aku ada ujian untuk subjek Mikroekonomi dan aku baca dan apa yang aku baca tak masuk. huarghh .. stress . mohon yang baca entry niih doakan aku boleh jawab soalan walaupun susah dan senangnya soalan. 

tu je lah, yang aku nak merepek. hoho. 

You Might Also Like

9 comments

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^