JADUAL FINAL EXAM SEMESTER 1


Salam Alaikum ^^ 



Aku rasa baru je aku masuk sem 1. tapi tinggal lagi sebulan sebelum aku bertemu dengan final exam. aku tak tahu lah aku mampu perform ke tak untuk final exam niih sebabnya aku rasa aku macam takde belajar apa-apa pun. Salahnya bukan pada yang mengajar tapi pada aku. Aku rasa aku tak cukup fokus lagi dan aku selalu main main dengan apa yang aku buat.


Untuk semester 1 nih aku ambil 7 subjek tapi yang ada final 6 subjek. Satu subjek yang takde exam tu, subjek Literasi Maklumat. Sebenarnya ada tapi dipanggil quiz akhir dan akan diadakan minggu depan 5/2/2016 bersamaan hari Isnin pagi pukul 9-10. 

Bila aku start final exam ? Meh tengok jadual exam aku : 


RABU - 28 /12/2016 
English : 8.30 Pagi 
TITAS : 11.30 Pagi

KHAMIS 29/12/2016
Nazariyyah Islamiyyah : 8.30 Pagi
Mikroekonomi Islam : 3.00 Petang 

SELASA 3/1/2017
Arab : 11.30 Pagi 

Rabu 4/1/2017
Pengantar Pengajian Syariah : 11.30 Pagi


Setahun aku exam 😜


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 comments:

  1. Masih belum terlambat untuk study smart. All the best!

    ReplyDelete
  2. kalau sy memang stress arh sbb sy selalu tak berapa nk fokus sgt dgn study hahaha goodluck kak kimchaaaaa! xD

    ReplyDelete
  3. Woah. All the best! You can do it. Hehe

    ReplyDelete
  4. all the best and good luck kim chaa!
    setahun tuu exam...>_<

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^