Lagu Best November 2016


Salam Alaikum ^^ 

disebabkan tak tahu nak taip apa, makanya aku nak senaraikan lagu lagu yang aku tengah gila ulang sekarang. 


DIRGAHYU FAIZAL TAHIR FT SITI NURHALIZA



Lagu niih lagu OST Lara Aisyah. Pernah tengok sekali je cerita Lara Aisyah niih tapi tak minat sebab ada Fasha Sandha dan macam ntahpape je ceritanya. Tapi lagu niih aku suka. Menusuk ke kalbu :)


BIAR NAJWA LATIF



Disebabkan aku minat Najwa Latif maka aku minat lagu niih. Suara Najwa pun dah makin sedap. Official Video untuk lagu niih pun best. Part paling menarik masa Najwa lempar Iphone. Kalau itu Iphone sebenar, sangatlah rugi. hoho 

OFFICIAL VIDEO : TENGOK SINI


STEP STEP SURAN


Minat lagu niih sebabnya lagu nih lagu OST drama korea Jealousy Incarnate. Mula mula tak suka pun lagu niih sebabnya irama dia macam rentak lagu lagu Yuna. Lama lama dengar, eh eh sedap laah pulak lagu niih. Lagipun drama nih best :D cerita pasal lelaki yang kena kanser payudara. 


korang tengah layan lagu apa sekarang ? share laah sikit ^.~


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

0 comments:

Post a Comment

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^