Love Lesson : Ibu Ayah Contoh Buat Anak-Anak


Salam Alaikum ^^



Anak-anak belajar tentang cinta dari ibu ayah. Video niih sangat menarik bila dengar pandangan anak anak kecil tentang cinta. Pada aku, cinta itu lebih bermakna diungkap melalui perbuatan berbanding kata-kata semata-mata.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. Betul..ucapan mudah dilupa tapi perbuatan sering diingati..

    ReplyDelete
  2. Tengok video ni jadi duk fokus tgk budak2 comel ni dari pendapat dorang. hihi

    ReplyDelete
  3. Hahaha!! Tak leh nak fokus dgr apa dia cakap.. comel sangat.. hehehe..
    Cinta tu bergantung pada yang menerima dan memberi.. lain orang lain rasanya.. ada yg suka dgn ungkapan.. ada yg suka dgn perbuatan..

    ReplyDelete
  4. singgah sini :)

    sudi2 la join contest Nurul ye. tq awak :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.my/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete
  5. so cute la evyone..innocent luv tapi diorang sound matured sangat macam tak padan dengan umur je..

    ReplyDelete
  6. nak tengok tapi internet nii tetiba lambat pulak. T____T.youtube tak gerak. hiks. T_T

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^