Portuguese Egg Tart Sedap !

Salam Alaikum ^^


Portuguese Egg Tart antara makanan favorite aku. Aku start makan Egg Tart 2 tahun lepas kot. Sebelum niih aku tak pernah minat langsung dan tak pernah tehingin nak makan Egg Tart. Bila dah cuba, eeeh sedaaap laah pulak. πŸ˜…

Antara Egg Tart dan Portuguese Egg Tart, mana lagi sedap ? Portuguese Egg Tart lagi sedap. πŸ˜‹
Sebab ? Portuguese Egg Tart dia rasa ranggup, pastu telur dia kat tengah tuuh rasa macam manis manis cair di mulut. Slurrrrrrp

Portuguese Egg Tart yang kat atas πŸ‘† tuuh, aku beli petang kelmarin di Mid Valley, dekat kedai roti yang bertentangan dengan kedai Aeon Wellness kalau tak silap. Memang sedap gilaaaaa !

Kalau beli satu RM 2.30, kalau ambik 6 RM 9.99. Aku beli dua je, kang beli banyak aku muntaaah hijaaaau pulaaak  πŸ˜†


Sekian laporan kisah Portuguese Egg Tart.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. Saya tak pernah makan lagi Egg Tart ni, sebab saya bukan jenis yang suka makan benda baru kecuali dah tau sedap... lepas ni boleh la cuba...

    ReplyDelete
  2. Dapnyeeee. Tapi, baru tahu ada yg version portugese bagai. Haha

    ReplyDelete
  3. Faaaaaaaaaaav niii!
    Sedapppnyeeeee.

    ReplyDelete
  4. Kita geng...
    Portuguese egg tart mmg sedap!

    ReplyDelete
  5. sedapnya, tengok gambar pun dah terliur dah ni. haha. sy belum cuba lagi makanan ni. in shaa Allah suatu hari nanti, kalau terjumpa, terus beli

    ReplyDelete
  6. Prefer portuguese egg tart too but selalu beli kat Kings je.. xD

    ReplyDelete
  7. salam akak makan tat telur malaysiaje haaa

    ReplyDelete
  8. tak pernah makan lagi nampak macam sedap jer ni

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^