Nasihat Caprice untuk Clever girl


Salam Alaikum ^^ 

Aku tak pasti korang tahu ke tak pasal isu nih.  Aku nak cerita lebih pun,  aku sendiri tak hafal dan tak selidik betul betul lagi pasal isu nih.  Apa yang aku tahu,  untuk program TV3 iaitu CLEVER GIRL yang mana dalam program tuh menggumpulkan para wanita cerdik pandai untuk bertanding bagi merangkul gelaran Clever Girl tuh.  Dan untuk kali nih,  ada peserta dari Penang yang merupakan Graduan dari Oxford.  


Gambar kredit kepada pakcik google 


Dan,  semalam ada satu video Caprice post pasal isu Clever Girl nih.  Kalau korang tak kenal siapa Caprice sila pergi terjah instagram dia @capriceofficial


Dan untuk korang yang tak tengok lagi video yang Caprice cakap pasal isu Clever Girl, meh aku nak tunjuk.  


Video credit kepada instagram @Capriceofficial


Dan disebabkan video nih Caprice kena hentam lagi.  Sebelum nih kena hentam sebab video yang Alif Syukri. Puji dalam english kena hentam,  puji dalam melayu kena hentam jugak.


Ini jawapan balas dari Kiera yang tarik diri dari Clever Girl


Sumber gambar: warga twitter

Dan ada post Caprice kena report.  Dan aku nak republish balik sebab aku rasa pendapat Caprice tak salah.






Ok.  Tuh je post aku untuk kali nih.  Ok.  Bai.  Bang bang.  

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Kim Chaa

Kim chaa @ KC 23. Student. Part Time Blogger. Any inquiries or collaboration you can contact me by my email at aniesa94ahmad@gmail.com.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. Kim, actually tak layan sangat Clever Girl ni, kurang berminat hehehe

    ReplyDelete
  2. I knew about the "kantoi" issue but not about caprice comments.. But somehow, he's good in advising and as for kiera, she made the fuss at first of how dishonest the show was and now she's fighting as if nothing had been wrong.. such a shame for her..-.-

    ReplyDelete
  3. I knew about the "kantoi" issue but not about caprice comments.. But somehow, he's good in advising and as for kiera, she made the fuss at first of how dishonest the show was and now she's fighting as if nothing had been wrong.. such a shame for her..-.-

    ReplyDelete
  4. Ada betulnya apa yang Caprice komen tu... Hahaha walaupun tak pernah layan Clever girl , tapi jadi terikut lepas kecoh di ig tentang isu kantoi jgk tu huhuhu...

    ReplyDelete
  5. tak pernah lagi tengok clever girl ni tapi tau pasal semua2 yg berlaku huhu
    taktaula pihak mana yg betul kan

    ReplyDelete
  6. takpernah tengok pun clever girl ni haha T-T tahu tahu gitu je kes ni sbb scroll twitter

    jemput join giveaway sha - http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^