DIMATAMU

2:35:00 PM

SALAM ALAIKUM ^^ 


Sebelum nih aku ada cerita pasal lagu baru Sufian Suhaimi dan lepas beberapa hari entry tuh, tetiba keluar berita yang Sufian Suhaimi dah putus tunang. Secara mendadak juga, bila mana lagu baru Sufian Suhaimi terus femes. Lagu baru Sufian Suhaimi belum sempat keluar secara rasmi, tapi yang cover lagu nih dah belambak. Bukan setakat tuh je, siap keluar radio lagi. 

Dalam banyak-banyak cover, aku paling suka Shahida Supian cover. Dia baru je upload video cover lagu dimatamu. Boleh tngok di channel youtube dia :) 



Sekian,
Entry ringkas :) 


note: 

👉 Minta maaf kalau selalu update pasal Sufian Suhaimi . Nak buat macam mana aku geng sufianators .. muahahaa 
👉  Selalunya, kalau lagu Sufian Suhaimi, aku tak suka dengar orang lain cover. Sebabnya, suara diorang tak boleh lawan suara Sufian Suhaimi 
👉  Suara Syahida Supian nih dasyat lah. Cover lah lagu apa pun, mesti sedap punya. Muka pun segak. hmmm , bila sis nak segak macam nih 👀

You Might Also Like

3 comments

  1. My current fav song hehe. Sebab best plus sedih lirik. Cam feeling huuu. Layan jiwa
    https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/daiso-puff-sponge-detergent-bagus-ke.html

    ReplyDelete
  2. Lagu baru Sufian ni mmg letopppp!

    ReplyDelete
  3. owh minat sufian rupanya
    hohoho

    ReplyDelete

Pecah kaca, pecah gelas, dah baca komen lah, nanti saya balas ^^